Alışveriş sepetiniz boş!
Hoşgeldin ziyaretçi giriş yapın ya da kayıt olun.

Arıza ve Garanti

Yeni aldığım ürün arızalı çıktı, ne yapmalıyım?

Satın almış olduğunuz ürünün ayıplı / kusurlu olduğunu düşünüyorsanız iletişim formu yada telefon ileRoy'sToy's Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.Sorunun ürünün yanlış kullanımına bağlı olarak kullanıcı hatasından (yanlış şarj etme, yanlış pil kullanımı, çarpma, kırma, bozma, düşme sonucu kırılma, yanlış montaj, yanlış kullanım…vb) kaynaklandığı tespit edilen durumlarda ürün iadesi alınmaz. Kusurun kullanımdan / kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı düşünüldüğü durumlarda ürün inceleme amaçlı tarafımıza göndermeniz istenir.

İnceleme sonucunda kusurlu olduğu bildirilen üründeki arızanın kullanıma bağlı oluşmadığı, ürünün kusuru olduğu tespit edildiğinde tarafınıza ürünün; kusursuz olan yenisi gönderilir ya da isteğinize göre iadesi alınır.Eğer ürünün kusursuz olan yenisi stoklarda mevcut değilse telefon ya da e-mail ile bunun bilgisi size verilir.

Eğer kusurlu ürünün , kusuru olmayan yeni ürün değişmesini talep ederseniz; kusurlu ürünlerin inceleme için tarafımıza gönderilmesi ve kusursuz yeni ürünün size geri gönderilmesine ilişkin kargo bedelleri tarafımıza aittir.

Kusurlu ürünün kusursuz yenisini istemez ve iadesini isterseniz bu durumda iade talebinizi  iletişim formunu doldurarak ya da Roy'sToy's Müşteri Hizmetleri’ni arayarak tarafımıza bildirebilirsiniz.

Teslim tarihiden itibaren ilk otuz gün içerisinde arıza bildirimi yapmanız ve ürünü göndermeniz durumunda söz konusu arızanın tespit edilmesiyle beraber iade ya da değişim hakkınızı kullanabilirsiniz.

Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürün için mail ya da telefonla bilgi alarak arızanın kullanım hatalarından kaynaklanıp kaynaklanmadığını öğrenip sorunu yerinde gidermenizi sağlayabiliriz.

Arızalı ürünü size gönderildiği şekilde tüm aksesuarları, kutusu ve kitapçıklarıyla eksiksiz, hasarsız ve kargoda oluşabilecek hasarlara karşı uygun bir paket içinde göndermelisiniz. Ürünün kendisinde ya da orijinal ambalajında çizik, bant, etiket veya herhangi bir hasar olmamasına dikkat ediniz. Ürünle birlikte satış faturası da tüm nüshalarıyla gönderilmelidir. Arızalı ürün firmamıza ulaştığı gün arıza tespiti için teknik servise alınır ve genel olarak bir kaç gün içinde arıza tespiti yapılarak iade süreci başlatılır. Eğer aldığınız ürünün teknik servisi yetkili servislerce yapılıyorsa, ürün en kısa sürede arıza tespiti için firmamız tarafından yetkili servise gönderilir ve servisin verdiği arıza raporu neticesinde değişimi yapılır veya iade alınır.

Kullanıcı kusurundan kaynaklanan arızalar iade ve garanti kapsamı dışındadır. (Düşme, kırılma, yetkisiz tamir, yanma, voltaj değişiklikleri gibi)

  1. Garanti şartlarınız nelerdir?

    Bünyemizde onarım merkezi bulunmaktadır. Arızalı ürünlerinizi iletişim bölümündeki adresimize göndererek ürün arızalarını arıza durumuna göre ücretlendirilip tekrar size gönderimi sağlanır.

Eğer sorunuzu bulamadıysanız lütfen soru formunda müşteri temsilcilerimize sorularınızı iletiniz.

Müşteri Temsilcilerimize soru sormak için tıklayınız.